Ευχαριστούμε για την επίσκεψη!!!

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

MATIA MEΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΩΤΑΓΡΑΦΙΑ


Mεσα απο την φωτογραφια με κοιτας.Τωρα που σε χρειαζομαι δεν εισαι εδω.Πως να σου απλωσω το χερι να παρω δυναμη?Με κοιτας σαν την τελευταια φορα που δεν μπορουσες να μου μιλησεις,πριν φυγεις.Τοτε που στα ματια σου καθρεπτιζοταν ολη η λυπη που θα φυγεις κ δεν θα μπορουσες να εισαι κοντα μου.Μου επιασες το χερι για να μου δωσεις κουραγιο.Ανοιξες την αγκαλια σου κ με εσφιξες αδυναμα.Σκουπισες τα δακρυα που ετρεχαν.Ηθελες να φυγεις γιατι ηξερες που θα πας.Ετσι μου εγραψες με τρεμμαμενα χερια.Κ τωρα ανοιγω το κιτρινιασμενο φυλλο χαρτιου κ το διαβαζω.Σηκωνω τα ματια στην φωτογραφια σου κ σε κοιταω.Θα ερθω κοντα σου να σου μιλησω.Αλλα δεν μπορω να σου απλωσω το χερι για να παρω δυναμη.Ουτε θα ακουσω πουθενα να μου μιλας. Εφυγες αλλα ερχεσαι στα ονειρα μου,εκει που οταν ξυπναω δεν σε βρισκωκ οταν πιανω τα χερια μου ειναι παγωμενα χωρις την δικια σου ζεστασια.Μεσα απο μια φωτογραφια μονο με κοιτας.     

2 σχόλια:

AATON είπε...

Λιονταρίνα μου, σε θέλω δυνατή. Έχεις τόση δύναμη, που αν την ήξερες θα γύριζες την γή ανάποδα.
Ξέρω τι περνάς.. μια αγκαλιά σφιχτή λοιπόν απο μένα, τόσο σφιχτή, να μην παίρνεις ανάσα :)

liza είπε...

ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΜΟΥ,μου εδωσες πολλα περισσοτερα.Μοιαζουμε.Καποιος μου το ειπε.

Δημοσίευση σχολίου

ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ